مصاحبه آرشیو خبر ها
گارسیا حق دخالـت ندارد ، تنها به کار در یوونتوس تمرکز کرده ام

گارسیا حق دخالـت ندارد ، تنها به کار در یوونتوس تمرکز کرده ام

آنتونیو کونته ، در آستانه دیدار برابر ساسولو در کنفرانس خبری پیش از بازی در برابر خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات مختلف پیرامون یووه پاسخ داد .

لطفا در مورد ویدال توضیح دهید . گفته می شود که ویدال ممکن است به جراحی نیاز داشته باشد و 1 ماه دور باشد . اما اخباری هم در مورد آمادگی 3 روزه او شنیده می شود . چرا باشگاه یوونتوس در مورد او به طور شفاف توضیحی نداد ؟

" قبل از هرچیزی باید از تیتو یاد کنیم . کسی که نمونه ای فوق العاده از شجاعت و قدرت بود و با بیماری سختی که داشت به خوبی مبارزه کرد . من به خانواده او سلام می کنم و با آن ها همدردی می کنم بخاطر اتفاق تلخ و سختی که افتاده است "

" اما بازی با ساسولو فردا خواهد بود . بازی مهمی که اگر پیروز شویم اسکودتو تا حد زیادی در دستانمان خواهد بود . ما تیمی هستیم که هنوز هم در میانه راه هستیم و می خواهیم که به موفقیت برسیم "

" بار دیگر تاکید می کنم که در این فصل هدف اصلی ما اسکودتو است "

" اما در مورد ویدال ; همانطور که گفته شد ویدال در ناحیه مینیسک دچار مصدومیت است . اما او دیروز با ما تمرین کرد و امروز هم با تیم تمرین خواهد کرد . وضعیت او رو به بهبود است "

" ما تلاش خواهیم کرد که در بهترین شرایط از او استفاده کنیم . ممکن است او فردا چند دقیقه ای برای یوونتوس بازی کند یا شاید هم در دیدار پنج شنبه از او استفاده کنیم "

" ویدال بازیکن بسیار مهمی برای یوونتوس و تیم ملی شیلی است و نمی خواهیم از او طوری استفاده کنیم که مشکل او جدی تر شود . پس باید با در نظر گرفتن همه موارد او را آماده کنیم "

" گفته می شود که او 1 ماه بازی نخواهد کرد . او اکنون هم 2 هفته بازی نکرده و از بعد از بازی با لیون بطور جدی در اختیار ما نبوده . بنابراین می خواهیم در شرایط مطلوب از او بهره ببریم "

گارسیا از تیم هایی که در برابر یوونتوس بازی می کنند خواسته که جدی تر برابر یوونتوس بازی کنند و او اعتقاد دارد که این تیم ها به اندازه کافی یووه را درگیر نمی کنند !

" من واقعا از کار گارسیا تعجب کردم . نمی دانم که منظور او از این حرف چیست . من فکر نمی کنم که تیم های سری آ نیازی به این نداشته باشند که گارسیا به آن ها انگیزه بدهد و آن ها را راهنمایی کند "

" ضمن اینکه او نباید فراموش کند که یوونتوس در 3 سال گذشته همواره خوب و موفق بوده و با قدرت توانسته عناوین مهمی را کسب کند . من این را یک فقدان احترام به مربیان ، بازیکنان و هواداران تیم های مختلف می دانم "

" یوونتوس تیمی بوده که در فصول گذشته همیشه پیروز مطلق بوده و اکنون هم در صدر جدول است ، پس نیازی به ایجاد حاشیه و زدن حرف های اینچنینی ندارد "

" من فکر می کنم که هواداران همه تیم ها در ورزشگاه ها تنها به دنبال پیروزی و موفقیت تیم های خود هستند ، بازیکنان هم با توجه به خواسته ی آن ها تلاش خواهند کرد و هیچ هواداری نمی خواهد تیم مورد علاقه اش در برابر یوونتوس بد کار کند "

" پس دلیلی برای دخالت گارسیا و توصیه او وجود نداشت . زیرا این برای همه تیم ها وجود دارد و کسی مانند او فکر نمی کند ! "

" ما تلاش می کنیم که با توجه به شرایط روانی ، فیزیکی هر بازیکن ، بهترین ترکیب را روانه میدان کنیم . اما با وجود رقابت فشرده باید زمان را به همه داد "

بارتزالی ؟

" او در این فصل بسیار خوب کار کرد و در دفاع یوونتوس را پیش برد . اما مصدومیت و فشار زیاد باعث دوری او از رقابت شد . وضعیت او رو به بهبود است و در تمرینات ما آماده است . ضمن اینکه در این فصل کاسرس یک پاسخ فوق العاده به خواسته و نیاز ما در آن نقطه بود "

" ما بارتزالی را هم در بهترین شرایط می خواهیم . امروز او با ما تمرین خواهد کرد ، اما مشخص نیست که از او استفاده کنیم . مانند بازی با بنفیکا که او آمادگی نسبی خود را بدست آورده بود ، اما ما در مورد او ریسک نکردیم "

" خوشبختانه در این فصل کاسرس کاملا متحول شده و به نیاز ما پاسخ خوبی داد ، و گرنه به مشکلی جدی بر می خودیم "

" یوونتوس در فصل قبل در مرحله اول حذفی از دور مسابقات کنار رفت ولی در این فصل ما قدم به قدم در حال پیش رفتن در لیگ اروپا هستیم . این برای نخستین بار است برای ما که ما در یک فصل در 2 تورنومنت جدی در حال رقابت هستیم "

" شاید این برای یوونتوس سخت و خسته کننده باشد ، اما برای ما عادت کردن به این موضوع خوب است که حین رقابت در سری آ ، برای موفقت در اروپا هم تلاش کنیم "

توز ؟

" کارلوس توز بازیکن بسیار بزرگی است ، حتی زمانی که در مورد او حرف های خوبی زده نمیشد اما من او را می خواستم . می دانستم که بازیکنی بزرگ و با کیفیت است و می تواند یووه را به درستی کمک کند "

" او هم در چند بازی در این فصل دچار مصدومیت بوده . اما او اکنون خوب است و شرایط مناسبی دارد . او می خواهد بازی کند و ما هم علاقه مند به استفاده از او هستیم ، اما نیاز است که در مورد او مدیریت کنیم "

شرایط یورنته ، جووینکو و سایر بازیکنان ؟

" ما مهاجمین خوبی داریم . در خط حمله مشکلی وجود ندارد ، با آمدن اوسوالدو ضمن افزایش رقابت ، قدرت خط حمله هم بالا رفت . ضمن اینکه بازیکنان خوبی مانند کوالیارلا و میرکو وجود دارد "

" نمی توانیم از الان در مورد خط حمله و سایر خطوط صحبت کنم ، اما من مانند همیشه و در همه بازی ها بازیکنانی آماده و تشنه می خواهم و اسم ها برای من اهمیت ندارد "

بازی پنج شنبه و حضور هواداران ؟

" ما از هواداران خواستیم که باشند و ما را حمایت کنند . زیرا با داشتن هواداران ، در ورزشگاهی گرم و با حرارت کار برای رقیب ما سخت می شود و بازیکنان ما با انگیزه ای زیاد بازی می کنند "

" همیشه داشتن هواداران یوونتوس و شنیدن صدای هواداران باعث تحریک ما برای حمله بیشتر است "

پزشکی از تیم ملی شیلی برای بررسی شرایط ویدال آمده ؟

" بله . ما همیشه رابطه خوبی با پزشک تیم های ملی داشتیم . همانطور که گفتم ویدال برای ما و شیلی بازیکن بسیار مهمی است و همیشه تعامل خوبی هم بین ما و پزشک تیم ملی شیلی وجود داشته "

" در نهایت آمادگی بازیکن و داشتن احساسی خوب مهم است زیرا ویدال یک غنیمت برای ما و شیلی حساب می شود "

در مورد جراحی او صحبت شد ؟

" بله "

" آیا جراحی می کند ؟

" ما می خواهیم که از او استفاده کنیم ، نمی خواهیم در بازی های پیش رو او را در اختیار نداشته باشیم ، ضمن اینکه جام جهانی هم در پیش رو است و تیم ملی شیلی او را نیاز دارد . اما در عین حال دوست نداریم که او صدمه بخورد و اصرار ما به بازی کردن ، شرایط ویدال را بد کند "

" اکنون او وضعیت خوبی دارد و روز به روز بهتر می شود . او دیروز تمرین کرد و امروز هم در تمرین گروهی شرکت می کند . او در حال آماده شدن است و بنظرم حضور آرتورو ویدال در زمین نزدیک است "

دوست داشتید با توجه به بازی در لیگ اروپا یک روز دیرتر بازی کنید یا زودتر ؟

" در ایتالیا همیشه این مسائل وجود دارد . این مسائل مربوط به زمان بندی و مسائل مالی و ... . اما همانطور که گفتم هدف اصلی ما اسکودتو است و ما دوست داریم که برای بازی در سری آ ، آماده باشیم "

" اما این اتفاق در بازی ما برابر ناپولی و فیورنتینا هم اتفاق افتاد . نمی توان واکنش شدیدی به این برنامه داشت ، و چیز عجیبی در این مورد برای ما اتفاق نیوفتاده است "

یادگیری زبان انگلیسی و رفتن شما به منچستر یونایتد ؟

" من همچنان به موفقیت با این تیم و هواداران و دستیابی به افتخارات بیشتر فکر می کنم و هیچ چیز دیگری فعلا ذهن ما را مشغول نخواهد کرد "

" من به کار در یوونتوس تمرکز کرده ام و آن چیزی که مهم است تلاش برای موفق شدن و رسیدن به اهداف مهمی که داریم است "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: